Vi har glomt hur kyla kanns

Kan man glomma sadant? Jag menar, det kallaste vi kanner i dessa dagar ar vattnet som kommer ur en kyl. Hur fan kanns -25 grader i luften? Hur kallt ar sno? Vi kommer faktiskt inte ihag!

Eftersom att jag skriver, sa har det hant nagot saklart! Igar kvall nar vi skulle sova sa sott, ser Madde det som jag hatar mest: En fet javla kackerlacka! Jag tjuter som en brandsiren och springer ut MED kackerlackssprayen i min hand. Madde vralar att jag ska komma tillbaka med den sa att hon kan doda den. Det slutade med att hon sjalv fick hamta sprayen fran andra sidan huset dar jag gomde mig. Madde kanner sig som en actionhjalte som drar fram sprayen och tommer hela burken innan kackerlackan till slut drar sitt sista andetag. Vi tror att laget ar under kontroll, men sa upptacker Madde en hel javla kackerlacks-farm under varan sang! Da borjar aven Madde tjuta som en brandsiren och personalen kommer upp och ar helt oforstaende. Dom kan inte forsta att vi vralar over nagot som ar sa sjalvklart som en kackerlacka?! Jag sitter pa balkongen ihopkrupen och skakar av vidrighet och Madde forsoker fa dom att forsta att det ar vidrigt. Tillslut fick vi byta rum och kunde somna :K

Det ar bara det att den har on vi ar pa har tillgang till el fran 10 pa morgonen till 2 pa natten, sa det var ett helvete for mig att vakna upp vid 3 i ett kolsvart och svettigt rum. Flakten gar ju ocksa pa el, sa ingen flakt for oss inte! Men vad kan man forvanta sig av ett rum som kostar 33 kr?

Idag har det varit en bra dag pa stranden iallafall! Vi har sett ut som strandade valar vid strandkanten nar vagorna har spolat upp oss pa land. Jag vralar att Madde att hon ska lata vagen suga in henne i sig sa att hon kan surfa pa den langre. Efter halva dagen forstod hon min poang och tyckte det var skoj! Hon ar inte van ett galet beteende som jag har i vattnet, sa hon ar helt utpumpad just nu! :D Jag sager bara: Gurrevirre nar vi kommer hem! Jag maste dra av nagon bikinin och putta ner folk i forsen!

Seeya!/ JP

Kommentarer
Postat av: parents munkens

Vi tänker på er!

2010-01-11 @ 20:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0