Rambo ffs !

Igarkvall raddade jag JP ur en nodsituation!  Det hela borjade med att vi hittade skalbaggen i rummet och kom da pa att det kanske skulle vara smart att stada undan lite och halla kolla pa alla grejer som lag liksom overallt. Istallet hittar vi en FET kackarotscha som kryper dar. JP springer ivag med sprayen och mina instinker slar blixtsnabbt till, jag kanner mig som varsta Rambo/Indiana Jones som jagar den feta kackarotschan med sprayen och sprutar kanske 10 doser mer an man behover til den javeln dog, men det bryr jag mig inte ett skit om ! Jag tog till och med bilder i olika vinklar pa mitt byte! Maste medge att jag kanner mig lite stolt anda.... : )

Idag ar vi om inte annu mer fried an igar. Vara nyllen, rovar och ryggar ar roda. MEn fuck vad najs det kommer vara att ha en naturlig branna i sverige, ni andra kan ju ligga i era solarium och kora pa... :P
HAH, det roligaste idag nar jag och johanna lekte pa stranden.  Det var ratt mkt folk runtomkring oss och dar springer vi och hoppar i vagorna som tva sma barn, skitkul faktiskt ! Jag har egentligen lite vattenfobi, det ar sa drygt att fa vatten i ogonen nar man har linser. Men ingen stoppade oss idag!  JP skirker : Lat den suuuga dig !!  I sjalva verket menar hon att man ska ta sats och sugas med i vagen sa man spolas upp pa land , och i mitt fall typ svalja halva havet ! Radslan gick dock over efter ett tag.. Imorgon blir det nya tag och vi letar fetate vagor !


Nu ska vi ga och ta dom obligatoriska kvalls;shakarna ! ;) MUMS !

// M

Kommentarer
Postat av: parents munkens

i love you

2010-01-10 @ 22:16:53
Postat av: Jimpa

Vafan, när kommer alla dessa bildbevis då? Tror inte ens ni är utomlands heller.. Tror ni sitter på nåt hak i Estland och bara låtsas vara i sol och värme :D

2010-01-12 @ 11:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0