Manila : Ett hart bevakat paradis.

Yes, vi har dom senaste dagarna inte uppdaterat sarskilt val. Vi vet, och vi ber om ursakt. Kande att vi var tvugna att gora det nar mamma Irma skickade sms igarkvall och gav oss daligt samvete :P nejda, inte sa farligt , men vi maste ju leta er veta att vi lever!

De senaste dagarna har vi stannat i Manila och shoppat pa MOA, Mall of Asia. Ja, det ar typ det enda vi har gjort. Man gar dar HELA javla dagarna for ni kan aldrig i era vildaste fantasier forestalla er hur stort det ar. Vi forsokte tidigare beskriva Petronas Towers och Times square, slang er i vaggen sager jag bara !  MOA mater till storleken 20 kvadratkilometer !!  Fattar ni da ? Under ett tak med bara affarer! Det ar galet, helt javla galet. Och dom har ALLT, allt , allt allt ! JP blev alldeles till sig nar vi hittade forever21 harnere, och ZARA, Mango, Guess, Dorothy Perkins, Steve Madden. Allsta allt, och det roliga ar att pa prislapparna ar det samma som vi har i sverige, bara att vi delar allt pa 6 och far priset som VI svennar har i asien betalar ;D  Vi har gatt loss ganska hart kan jag saga. Jag ar mer an nojd med mina inkop och speciellt alla mina par sneakers och min mockajacka,  wiie !  Sa harligt att ha nat som ingen annan hemma har! Plus att det ar fett mkt snyggare grejer har ;)

Jag tror att det vanligaste jobbet har i Manila verkar vara Polis eller sakerhetsvakt, haha det ar sa sjukt hart bevakat, dom kollar igenom vara vaskor och varje gang man gar in i en byggnad. Eller ja, inte pa mig och JP direkt, at oss sa ler dom bara och ar skitglada och halsar "hello M'am" med varsta smilet. Jag tror dom gillar oss vita turister,  det marks! Jag alskar varat hotell oxa, varsta servicen och vi betalar typ 300 kr natten for allt. Helt sjukt!  Vi ar LYCKLIGA!

// Madame Madeleine


Kommentarer
Postat av: parents munkens

Nu Madames. Glöm inte att ni alltid är våra SKITUNGAR!!! Jag älskar er! Mamas and Papas

2010-01-06 @ 12:09:03
Postat av: parents munkens

JP kolla hotmail

2010-01-06 @ 23:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0