Yes, we are still alive!

Tjudeluu alla bleka svennar:P Vi lever just nu i paradiset, kan man nog lugnt saga! 10 meter till stranden och 3 meter till resturangen och puben. Nu tror jag vara sma foraldrar blir lite radda, men det var en engangsforeteelse, nastan :P Pa varat hostel bor det tva svenskar, 4 britter, en tjej fran schweiz och sa jag och Madde. Haha, Madde den javln tycker att Josh, en av britterna, har den ultimata surfing looken och ett lagom stort sexpack! Vet inte om jag ska agera match maker tonight:P Nar vi laddar upp bilder, sa far ni avgora! Igar blev det bestamt att vi skulle ha lite "fest" pa ballkongen. Det borjade ju bra. Jag och Madde kopte nagra ol och 250 ml sprit pa "the mini market". Vi tankte alltsa bara relaxa lite och utveckla vara engelskakunskaper. Men alla som bor pa varat hostel ar crazypeople.com har vi markt :P HAHA! Vi drog ner till baren (som ar 3 meter fran varat hostel) och det borjade lugnt med en Grasshopper, gin and tonic samt nagra ol. Men sen, kara vanner, kommer lasset med Sambuca in. Ja, sen gick det som det gick...Vi svenskar som gillar midsommar hoppade runt ett barbord och sjong/skrek "sma grodorna". Baren stangde vid 2, men vi hangde kvar till 4 ungefar. Hela kvallen avslutades med ett dopp i havet och sen var det bara att slanga sig i sangen och sova 4 timmar:P Vi var sjalvklart uppe med tuppen och stekte redan vid 10 tiden! Vi somnade pa stranden, sa mina vader har nastan brann-sar :P Idag har vi bara legat och solat hela dagen! Madde tog sig aven friheten att aka fallskarm efter en bat:P Jag tror att jag och tjejen fran Schweiz (som heter Sandra) var mer radda an Madde! Jag trodde vi skulle slangas overbord 1000 ggr pa 15 minuter:P Men vi overlevde det med!

Imorgon eller overmorgon drar vi vidare mot Langkawi for lite snorkling och sadant roligt! Det ska vara ett fint stalle :) Efter det drar vi troligtvis till Singapore och efter det tillbaka till Kuala Lumpur igen. Vet inte riktigt vad vi ska gora i Singapore, men i Kuala Lumpur ska vi se Vatu Caves samt nagra vettenfall. Lite sevardheter helt enkelt!

Ikvall sager folket att vi ska kopa billig vodka och kora en omgang till innan Sandra och Britterna far vidare, men jag ar tveksam:P Vi far se helt enkelt! Hoppas mamma och pappa inte satter hjartat i halsgropen efter vara bravader :D

Nu ska jag kolla lite saker innan varan internet tid tar slut! Ha sa kul i kalla sverige! Har ar det typ 35 grader i skuggan :D Vad har ni? Nollgradit och snoblandat regn? Hehe...

XOXO----------JP!

Kommentarer
Postat av: Mamma A

40 grader varmt, snöstorm och drivis ;o)

2009-12-08 @ 14:06:33
Postat av: mamma Irma

OMG !

Och jag som oroade så mycket.Natti

2009-12-08 @ 23:52:14
Postat av: mamma Irma

Johanna,läs hotmail.

2009-12-08 @ 23:53:48
Postat av: Sussu

HAHAHAHAHA era små jäZmääänZ!!! Fan så kul ni verkar ha :D jag garvade ihjäl mig, hoppade runt bordet och skrek/sjöng små grodorna xD Så underbart kul det låter :D Saknar er mina små hårbollar :)

2009-12-09 @ 09:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0