sjukaste !

Haha, Johanna har mobbat mig lange nu for min radsla for gecko odlan. jag var fan serios i min reaktion med, jag var livradd.  Imorse sa fick hon smaka pa sin egen medicin faktiskt ! Klockan ringde halv 7 och vi skulle ut pa en loprunda pa beachen. JP snoozar lite extra och sen runt 7 tycker jag fan att  det ar dags att ga upp alltsa. Jag tander da lampan och JP bokstavligt talat flyger upp ur sangen och vralar som en stucken griis !   Jag fattar noll men hon borjar skrika om en kackerlacka. Mycket riktigt, hon hade en kackerlacka i sangen ! mysigt va ?
Vi dog som fan och JP slanger upp ytterdorren och kastar sig ut spritt sprangde NAAAAKEN ! Inga undies eller nat 9dom ligger ju kvar pa penang=)  )    , okej ett linne hade hon pa sig men rumpan den var allt helt bar !
Ironin i det hela ar att igar gick hon runt och sjung pa "ooh, ooh vad det ar skont att va naken, svanga pa snabeln och vifta med baken".

Jag visste sjavl heller inte vad jag skulle gora, vi drog bara ihop vara grejer fort som fan och lamnade placet. Forhoppningsvis fick vi med alla vara grejer den har gangen !
I receptionen brydde sig inte ens fittkarringen om att vi hade kackerlackor i rummet, hon bara snorpte pa munnen och liksom typ "aja,  vad ska vi gora at saken".  I en vanlig situation sa hade jag nog inte kunnat beharska mig och mitt humor, men jag forsokte faktiskt tanka pa att jag ar i utlandet och tanker inte dra pa mig nan skit har. Da hade nog mamma inte blivit sarskilt glad heller.

Sa ist for en loptur blev det letaande efter nytt boende, lyckligtvis hittade vi ett asmysigt guesthouse lite innanfor mainstreet liksom. Sjut fint verkligen. Hette typ The palms guesthouse. =)  Vi hoppas  vi slipper  ohyra inatt iaf!!  :O    

pavag hit sprang vi pa en skitsot liten apbebis pa trottoaren som var ute och gick ,  sa javla gooo ! =)
P.S mitt ass ar det rooooodaste ever ! Ni kan aldrig ana hur brand jag ar ! SICK !!   // madde

Kommentarer
Postat av: Mamma A

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-12-11 @ 13:57:32
Postat av: Soffe

HAHAHAH fyfaaan!

2009-12-11 @ 14:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0