Kentucky fried chicken

Jag och Madde at dar for 3 dagar sedan, men inte visste vi da att vi skulle se ut som kycklingarna vi at! Vi har glassat pa beachen hela langa dagen! Sa javla branda ar vi nu! Jag tror inte jag kommer kunna rora mitt ansikte ikvall!

Vi har hookat upp med tva svennar pa varat guest house. Dom ar fran Umea och verkar schyssta. Dom kom igar precis nar Madde tvingat mig att skramma bort en gekko-odla fran varat rum :P Jag tycker dom ar sota, men Madde anser att hennes fobi gentemot dom ar som min for kackelackor! Hur nu det gar ihop? Vi traffade aven dom svenska killarna pa stranden och efter det kom deras sallskap fran gardagen! Om jag inte horde helt fel, sa ar iallafall en av dom finne :D Sa planerna ikvall blir att ta en ol med alla svennar, finnen och dom tva andra som jag tror ar ryssar :O Madde tvingar mig att supa!! Nej, sa illa ar det inte :P

Det blev ingen snorkling idag, eftersom att vi fick veta av dom svenska tjejerna att man kan aka med baten till Koh lipe som ar en Thailandsk O! Dar ar det jatte fint vatten och man kan snorkla hela dagarna! Kostar 138 ringit per person :-) Sa vi aker troligtvis dit pa Sondag redan! Annars hade vi betalat 99 ringit var for att snorkla 1 dag :O Inte vart! Sa jag far bryta det jag lovade mig sjalv och aka till det dar javla svenne-paradiset thailand :P Lid med mig!

En enda dalig har hant faktiskt :( Jag har tappat mitt minneskort till kameran :( :( :( Sa javla typiskt! Alla bilder vi tog i Batu Feringgi var i det kortet :( men det gar val sa nar man inte haller koll pa alla losa grejer :(

Jaja, nu ska jag kolla in vara svenska bloggare och se om det hant nagot smaskigt dar :D Undrar om Kissie har en kille trots allt? Aterstar att se!


Hejsvejs/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0