Johannas topp 3 kommentarer / handelser 30/12

Nummer 3 :

Idag tog vi in pa Reggea guesthouse nummer 1, nytt stalle vilket innebar nya manniskor ! JP har kommit pa att man gor som mig for att bekanta sig som bast med det nya folket. Hon glider in i duschen lite fint sadar, fixar och har sig. Ut kommer hon igen med handduken runt sig och alla grejer i handen,  mitt i korridoren bland allt folk ho man JP : aaaaaah !   Och ner sa faller handduken pa golvet, mitt framfor nyllet pa resten av gasterna, det vill saga vara roomies. 


Nummer 2:

Efter var natt pa AB motel med johannas bryska uppvaknande med en kackerlacka pa armen sa ville hon forklara det pa engelska for den extremt gamla receptionisten

JP: This morning i woke up with an fucking KACKAROTCHE on my arm!!
Kackerlacka ar da cockroach in english och nar hon uttalar det sa forstar man grejen.  Nu nar hon ska forklara for varje ny manniska blir det MADDEEE, sag det dar ordet igen. : )



Nummer 1:


JP, Damian och jag har en diskussion om suschi pa engelska. Jp har nyligen lart sig att uppskatta denna friska ratt och vill da fraga var van vegetarianen om han har provat det forut.

JP: Damian, have you tried suschi with semen in it ?
Damian: Yes i have.

Vid det har tillfallet kvider jag av garv och tararna sprutar. Jag forklarar just for Damian och JP vad semen betydde och vi alla holl pa att do.  JP menade forstas att fraga om han hade provat suschi med lax i (salmon),  men fick istallet till det med semen som da ar oversattningen pa sperma =)

Kommentarer
Postat av: parents munkens

jag tyckte att Johanna påstod vara jätte GRYM på engelska.Namu

2009-12-29 @ 23:02:43
Postat av: parents munkens

Jag tyckte att Johanna påstod vara jätte GRYM på engelska.Namu

2009-12-29 @ 23:04:23
Postat av: ida

<3

2009-12-29 @ 23:46:26
URL: http://wyswyg.blogg.se/
Postat av: Moderkakan A

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA Men herre Gud!!!!! Skrattar så tårarna rinner!!!!!!

2009-12-30 @ 09:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0