Here we go again

Alltsa, det har landet ar galet! Helt seriost, var ar vettet? :P Jag tror vi borjar dras med, villket ocksa betyder att vi aldrig mer kommer kunna festa i Sverige. Never again, its to fucking boooring! Hehe...svart att forklara, men ni borde prova sjalva!

Igar borjade kvallen med att jag, Madde, Helen och Emma skulle ut och ata en bit mat. Dar satt vi och pratade om Norrland och naturen dar mestadels. Dom bada var fran Umea. Jag skulle aldrig kunnat tanka mig dom tva som skogshuggare i urskogen! Varldens mest romantiska sak hade hant Emma! Hon hade bstallt forlovningsringar innan hon akte hit och hade tankt fria pa nyar nar hon kommer hem. Men nar hon och Helen kom hit till Langkawi och allt gick at helvete med hotellrum och allt, sa ringer han henne och ber henne satta sig ner. HAN FRIAR I TELEFON!!!! Odet liksom! Ment to be!!! Gud, bada hade tankt pa samma sak. Ahhh...jag och Madde hade tears in our eyes nar hon berattade :)Romantik pa hog niva!

Efter maltiden, som tog narmare 1,5 timmar drog vi ner till Babylon pa stranden. Det ar typ en reaggea-bar med massa reaggea manniskor som jobbar i baren. Vi skulle bara dit och ta en ol eller tva, men det slutade med att vi kopte hinkar med redbull vodka och ja...Nar det sedan stangde klockan 2 drog vi in i taxin och akte mot Clubben Sun Bar. Det var sa javla varmt, vi dansade som galningar och allt var allmant bra! Efter att det stangde klockan 4, akte vi till The sportbar och var dar till kanske 5 eller nagot. Jag hade inte san koll pa tiden faktiskt! Sen vid 6 blev jag trott och ville sova! Men min partner in crime Madde hade hittat en brittisk surfboy, sa hon skulle prompt pa efterfest! Jag kan ju inte lamna kvinnan ensam i ett okant land, sa jag och Kajsa far sitta i deras bar och snacka nagra timmar innan vi till slut fick med vara respektive partners in crime hem! Det blev en promenad pa 40 minuter innan vi strax efter 7 stupade i sang! Under den promenaden blev vi hungriga och kopte kyckling med ris i pase :O Det var sa javla starkt att min kaft brann 30 min efter att jag tagit ett bett!

Kanske ska tillagga att en blottare blottade sig for oss igar kvall nar vi skulle ata! Jag sag det inte, men nar Madde noggrant forklarat vad han gjorde, ville jag spy!

Rolig och minnesvard kvall! HOHO! Hors!/ Johanna :-)

Kommentarer
Postat av: parents munkens

Ta det lite lugnt med festande,...puss till er båda.vi föredrar lussebullar!

2009-12-13 @ 17:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0