Back to KL

Ett ord: S K O N T! Vi ar tillbaka pa Reggea guest house! Fast den har gangen ar vi pa nummer 1! Vi raknade igar att detta blir 16:e stallet vi checkar in pa. Just precis kom jag pa att det har blir forsta natten vi inte behover stalla klockan! Vi har alltid annars fatt ga upp senast 10 for att checka ut och leta efter ett nytt stalle att slagga pa. Ja, vissa stallen har vi stannat pa langre, men alltid bara betalat 1 natt i taget! Underbart!

Jag duschade nyss och vem om inte jag lyckas tappa handduken mitt i korrideren infor alla nya manniskor? Ja, nu har jag inte mycket annat att skammas for, sa jag kanske ska kora pa det resten av resan ocksa? Madde sitter och fiser hela tiden. Hon har gjort det i 2 dagar nu men stark som jag ar: jag star ut! Nu bolar hon over att hon har lite ont i halsen och snuvig?! Andra bullar var det nar jag var sjuk! Jag spydde och sket som en galning i 24 timmar OCH jag var extremt fjantig nar jag ville hem till mamma och pappa och bli ompysslad! Nu har hon fatt en liten snuva och fissjuka och grater om att hon vill hem? Vem ar fjantig? Jag far val medge att det ar vi bada, for att hon inte ska lacka sonder pa mig :P

Igar somnade vi klockan 8 efter aventyret i djungeln och den kassa natten innan dess. Synd bara att sangkladerna luktade mogel och vara grannar snarkade varre an nagot jag hort! Madde flasade som aldrig forr och jag blev allmant irriterad pa alla mitt i natten :O Men inatt kommer vi sova great pa varat alsklingsstalle :D

Lite deppiz ar jag over att Sumo och PH inte kommer joina oss pa Filippinerna :( Men vad ska man gora? Hoppas dom tva koper sig ett fetto house pa ett mysigt stalle sa vi andra kan fa free vacation nar vi kanner for det! Jag och Madde har redan bokat in oss pa Barbadios och i Halmstad sa fort tillfalle ges!

Vet ni vad? Jag har snott den andra Twilight boken fran Reggea GH 2 :D Eller Madde gjorde det at mig! Tur det, for jag har knappt 100 sidor kvar i den forsta! Kanske ska erkanna att jag redan ar fett besatt :O Helen hade ratt, dom ar mycket battre an Harry Potter. Jag trodde liksom att HP var the shit, men nej...Trr det blir mer feeling nu nar vi laser dom pa engelska ocksa :D ahh, nu maste jag ga och lasa! Hors nagon annan dag!

//JP


Kommentarer
Postat av: parents munkens

Här väntar svenska versionerna av dina böcker.-18 visar termometern.Härligt med riktig kyla!Behöver inte tänka svalkande drycker.Namu

2009-12-29 @ 09:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0