Back in KL

Precis som JPs inlagg, CH var craaap ! Sa javla kallt, vi hade runt 20+ och vi holl pa att doo ! Helt seriost, det ar verkligen inte okej ! Stallena att bo pa var overlag bara skit, och efter 3,5 veckas resande sa var fanimig det dar det varsta vi varit med om.  Snoooorkallt pa natten och vi hade bara en filtjavel, jag kunde inte sova. Jp kunde inte sova,  vi hade en scary indian, snarkande manniskor och ett rent helvete overlag ! Till raga pa det sa blev jag sjuk !!
Nu sitter jag har i KL igen typ dyng forkyld och vill bara do, eller ja, inte riktigt men jag gillar inte laget.

Bussresan hit igen var  oxa KATA-FUCKING-STROOOF ! For det forsta fick vi sitta langst fram, sen insisterar den ackliga chaufforen pa att ha dorren oppen, och HELLO jag ar sjuk, nejtack jag vill inte sitta i drag.  Jag bad honom snallt att stanga dorren och da borjar han " Local people like door open, local people dont like AC"  Men fuck u sager jag bara, jag blev arg och till slut stangde han dorren. Om det ar nat jag inte pallar nar jag ar sjuk sa ar det otrevliga manniskor.  Han var inte najs.  Och en till sak, den konstiga snubben tutade pa ALLA han kande, och jag menar eftersom det ar en relativt liten by sa kande han typ alla han akte forbi. Det var galet, jag och JP sitter och forsoker sova sen hor vi den dar ackliga mistluren till tuta och nastan  flyger upp ur satet. Jag ville bara darifran men det gick ju inte sarskilt bra heller.

Vi ar iaf back in KL nu och varmeee igen ! <3 Jag har val sovit sadar typ hela dagen och jag maste bara beratta vad JP gjorde for mig. For nan timme sen borjade hon kanna sig rastlos och ville att vi skulle dra och ata, jag orkade verkligen inte ens ta mig upp ur sangen sa hon beslot sig for att ga sjalv.  Efter typ 20 min kommer hon tillbaka med DONKEN :D aah jag blev sa glad att jag nastan blev lite tarogd ! Och sen gjorde hon ordning te at mig med och bara pysslade om mig :)   Sa jakla skont att bara kunna ligga inne och kurera sig med en bra bok, johanna ar antligen klar med twilight sa jag har borjat lasa den, och ja,  besatt redan !! Helt galet, den ar awesome !

Nu ska jag nog ta en massa varm dusch och krypa ner i sangen igen,  tank pa mig darhemma och tyck synd om mig :) Pusss // M

Kommentarer
Postat av: Moderkakan

Men lilla gumman då..... Vore du hemma nu så skulle jag pyssla om dig som jag brukar göra. Tur att Johanna finns till hands nu. Hon är en riktig liten plastmamma. Det är tur att ni tar hand om varann när ni blir sjuka därborta och vi mammor inte finns till hands för er. Hoppas du snart blir bra. Det är ju inte så många dagar kvar nu tills ni åker vidare till ett annat land =o) . Förstår att ni ser fram emot det. Det kommer att bli så bra så. Krya på dig nu hjärtat. Kramar och pussar från oss här hemma i det kalla Sverige.

2009-12-29 @ 11:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0