Burned bitch!

Stekare har numera fatt en ny innebord i vara kretsar. Stekarna hanger inte langre pa klubbarna runt stureplan eller pa gotland nar det ar stockholmsveckorna,  stekarna ligger pa beachen i malaysia och steker sa inihelvete ! Dom steker sa mycket att dom snart kommer vara nagra bitar KFC (Kentucky fried chicken) for er som inte vet ! Alltsa storre delen av dagen har jag legat pa rygg,  och min smalben och framsida lar ar sa sjukt branda nu. Gor inte svinont men jag lovar att det kanns. Och jag har redan borjat flaga pa brostet typ , fast vi smorjer in oss ordentligt. Solen har ar helt javla sjuk. Men vi blir bruuuuna,  suck on that era blekfisar hemma i sverige !

Ikvall blir det utgang pa puben nere pa beachen, var feta draget igar med live musik och allt sant. Vi bor tydligen grannar med tva svenska tjejer som vi har dragit med nu. Vi trffade pa dom p.g.a en rolig ocident som intraffade runt laggdags igarkvall.  Johanna hade hela dagen gatt och nojat sig over cochroaches och jag var acklad over alla geckos. Pa restaurangen dar vi kakade pizza satt det typ 10 st odlor pa vaggen precis brevid oss, min matlust var sadar (inte likt mig med andra ord).
Anyway, nar jag stog i duschen sa gick JP runt med sopkvasten och typ forsokte kolla sa att plattorna i taket inte hade nagra springor runtikring.  Tidigare hade hon sagt att: "om vi har kackerlackor har sa tar vi in pa det dar svindyra hotellet rakt over gatan".  Och jag ba, "ja men sjalvklart typ".
Mmmm  sa nar jag kommer ut ur duschen ser jag JP hoppa till litegrann, och hon utbrister "OMG, vi har en geckoodla harinne"

Forst trodde jag hon skojade sen ser jag den dar javla fucking mordarmaskinen uppe i hornet i taket.  Jag blev asradd fast klaraade mig undan hyperventileringen den har gangen. Istallet sager jag till henne att hon fan far jaga bort den, men det vill hon inte. Hon pastar att hon ar "radd for att skada den".  Bullshit sager jag, hon ar lika javla radd for den dar odlan som jag ar. Hon vagar bara inte erkanna det. Sa hon tycker att vi bara ska slacka och sen sova med den i rummet, MY ASS sager jag bara. Jag tyckte ist vi skulle ta in pa det dar hotellet som hon ville ifall det var kackerlackor i narheten. Nej men det villhon ju inte, for att HON tycker att odlorar sota.  Sa jag tycker allt att hon kan vara snall nog och jaga ut det acklet eller sla ihjal den.  Det hela slutar med att JP star och petar med sopkvaste i taket,  jag hoppar upp halvnaken i sangen med papperskorgen (?!) i handen och star och skriker pa mamma!  Samtidigt kommer vara grannar utanfor (som vi aldrig traffat tidigare) och maste fundera vafan vi haller pa med. JP forsatter vifta med kvasten och jag fortsatter ropa pa mamma tills odlan springer ut.
YEES tanker vi, stolta som tva tuppar. Kandes som vi jagat ut varsta komodovaranen ur vart rum fast geckon kanske var typ max 1dm.  But still,   mordarmaskin i mina ogon !!

Efter den bravaden sa gar vi och lagger oss och forsoker lasa, eller ja ,  jag kan lasa men JP ligger heeeela kvallen och kollar efter kackerlackor och vagar inte slacka lampan. Jag fick allt ligga med lampan tand till kl 6 pa morgonen, sen trottnade jag fan efter att inte ha sovit nanting ! Da slackte jag lampan och fick en butter JP brevid mig, men det sket jag i !  ist forsoker hon hamnas pa morgonen och drar upp mig kl10 for att dra ut till beachen. Sa det ar typ det vi har gjort nu idag, stekt pa stranden och traffat pa dom tva svennepojkarna igen.  Blir ett helt gang ikvall som ska ut ! Much fun !


Pusss pa er ! // Maddeeeee


Kommentarer
Postat av: Mamma A

Inget midsommarfirande nu =o) . Eller.......

Puss o kram på dig mellanhjärtat från oss här hemma

2009-12-12 @ 11:15:53
Postat av: Mamma

Ropa på mamma du. Ödlan kanske blir rädd då ;o) .

2009-12-12 @ 13:46:00
Postat av: mamma Irma

Försiktigt med solen!det snöar här. =)

2009-12-12 @ 15:37:47
Postat av: idaaa

ge oss bilder!! ni skulle skaffat resedagboken.se istället tror de är lättare att få in bilder där :) älskar er <3

2009-12-12 @ 16:34:02
URL: http://wyswyg.blogg.se/
Postat av: madde

men alltsa grejen ar att vi far inte in bilderna pa datorn overhuvudtaget, det ar det som strular :P men vi ska nog forsoka fixa det dar :) <3

2009-12-13 @ 09:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0