Bad luck or just bad memory ?

Nu ar vi iaf pa Langkawi, the island here ar sa SJUKT vacker, det gar inte att beskriva alltsa. Det ar sant dar som man bara ser pa tv. Kanns helt sjukt.

Igar nar vi var pa stranden sa holl jag pa att do.  Det var fortfarande i penang utanfor dar vi bodde. Mamma, du kanske ska sluta lasa har ???
En man kommer fram till oss med nagon form av typ flojt och gar och spelar, han mumlar nagot och typ fragor om vi vill se vad han har i pasen. Forst fattar vi inte och sen berattar han att han har en orm dar i och han tycker att han ska visa oss hur den dansar liksom sa att vi kan ta bilder och sant.  Vi ba assa NEJ NEJ for i helvete typ, vi vill inte se liksom. Men gubbjaveln satter sig vid oss och sager liksom att : nejmen det ar inte farligt, ormen har inte kvar tanderna och sant dar::   Sen plockar han upp korgen och oppnar den, jag kastar mig forst och framst darifran , sen tar han upp en stor fet ormjavel; Sa javla acklig !   Sen ser den sa stel ut sa jag blev varsta lugn och pustade ut for jag trodde han hade lurat oss och att det bara var en gummiorm, Sen borjar sen slingra sig ! Alltsa jag doooog ! FYFAN. den bar helt fet , kolsvart och knallgula rander pa sig.  usch usch usch sager jag bara !  jag brukar inte vara radd for ormar pa det sattet, men dom som dom har harnere vet man ju liksom inget om. Och tigerorm ? det har jag aldrig hort talas om innan...

Vad har mer hant da ?
haha jooo,  igar nar vi var ute pa nattmarknaden sa kom hem thaibrud fram till oss och ba : You you couple, you want couplemassage  ?  jag och JP kollade pa varandra och ba : COUPLE ?! sen typ asgarvade vi och kvinnan blev fett generad. hahaha !

En annan fundering som vi har ar typ att kanske dra till australien och fira nyar med SUMO och PH, undrar hur lang tid det tar att flyga dit ? Nan som vet ?! =)

Imorgon blir det mer grillning av vara asses pa den har sjukt fina beachen, helt otroligt men det ar till och med finare an dar vi har varit tidigare. Extremt mycket jellyfish though,  med det ar val sant man far ta. jag tycker om att pilla pa dom med tarna iaf, det kanns som en mysig bryle'pudding ;D haha och JP tycker att jag ar pinsam :P 


PUSSSSS // Madde

P,S   Dagens tabbe :  JP sa till mig att hon hade packat ner alla vara underklader och tomt alla lador innan vio drog fran varat guesthouse.  Till hennes forvaning sa hade hon INTE gjort det nar vi anlande till Langkawi och skulle packa upp vara vaskor har, hon hade glomt allting dar :P Extremt smart,  men hon ar sot anda ! Sa nu ska vi ut och underkladesshoppa ;D


Kommentarer
Postat av: Mamma A

Jag har strypt gubbh-vetet!!!!!!!!

2009-12-10 @ 13:42:42
Postat av: Anonym

Jag har strypt gubbh-vetet!!!!!!!!

2009-12-10 @ 13:43:13
Postat av: soffe

jag skulle dött om jag såg den där ormen!

HAHA det är bara johanna som kan lyckas med sånt där, jag visste att det skulle hända något ;D

2009-12-10 @ 14:32:39
Postat av: ida

hahaha ni är söta <3

2009-12-10 @ 15:47:53
URL: http://wyswyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0