Vagtjejerna !

I El nido har det inte varit det basta vadret for beachen. Men vem later det stoppa en? Jo alla pussys och veklingar!  Jag och Johanna P drog upp imorse och sag regnet som harjade utanfor, vi tankte : " chill, lite sovmorgon men bara storre waves".  Frukost pa Squidos (vart alskade shake och frukost stalle) och sen drog vi vidare mot stranden och kande hur det borjade krypa i kroppen nar man sag alla monstervagor. Vi slangde av oss kladerna och kastade oss handlost ut i havet. Vagorna splatschade vare nyllen, drog ner oss mot botten och gav oss feta kallsupar. Johanna P gjorde kullerbyttor och jag forsokte mig pa samma sak men svalde mest vatten och rensade bihalorna pa samma gang kandes det som. Efter ett tag kom var Israeliska van Omri och joinade oss. Aven han surfade pa dessa Big mama vagor och tjot som ett litet baarn pa julafton.

Om man star med ryggen mot vagorna och har JP framfor sig sa kan man forbereda sig pa en vag  nar johanna borjar blasa upp sitt nylle, se ut som en blasfisk och sparra upp ogonen som en uggla. Da vet man att en Big mama wave kommer och da are bara kasta sig handlost med och rulla runt. Vi fick tag i nagra riktiga fina vagor som flushade oss langt upp pa land till folk stora gladje. Massor med manniskor stor och tog kort pa oss nar vi lag dar och splattrade, men vi hade lika kul anda!   Inte alla som lyckad med att vara bade topless och trosless pa samma dag! ;D Men wtf, lite far man bjuda pa! moahaha, inget forvanar er langre med oss kan jag forsta. Och det enda Omri kunde saga va " you swedish girls are crazy" .  Vi vet liksom...

Vad har mer hant ?  Jo, vi tog en fet swedish massage idag, sa javla underbart ! Och igar pa beachen simmade en blackfisk forbi mig, jag gormade som en galning pa JP som kom till min undsattning och folk pa stranden maste trott vi var i sjonod elller likande. Icke sa nicke...bara dessa ackliga djur igen...

P.S  vi har filmbevis pa att JP tappar trosorna i vagorna med!  ;D  D.S

Kommentarer
Postat av: parents munkens

Har ni hört om skalvet?

2010-01-13 @ 17:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0