Happy crazy new year!

Hoppas ni hade en bra borjan pa aret...varat var crazy as usual.

Det borjade med att vi, den norska tjejen Ingrid och tysken Damien drog till Reggea bar och at middag, drack lite drinkar och ol. Madde drog i sig en hel vattenpipa all by herself. hehe..

Darefter var det KLCC som gallde for hela slanten! Vi akte monorail dit, vilket kostade oss 2 kr/st. Bra pris for en gangs skull! Grejen var bara den att hela javla Kuala Lumpurs befolkning tydligen hade samma mal som vi. DET VAR SMOCKAT MED FOLK! Inte mycket folk, utan folk nastan lag pa varandra! Vi og av svett-attack!! Nar vi val var framme gick vi och platade de underbart vackra Twin Towers. Det ar sa sagolikt pa natten nar man star dar nedanfor. Den ser nastan animerad ut och verkar inte riktigt passa in i varan varld. Sjukt! Vi trangde oss i folkmassan och kom fram till en valdigt bra plats. Klockan 11 startade en vattenforestallning. Underbart vackert var det ocksa eftersom att vattnet hade sa manga olika farger av alla lampor. Madde tyckte jag var mesig som filmade, men det var saaa fint! PRICK klockan 12 bryter varldens vral ut! HELA KLCC var fullt av manniskor! Jag lovar, minst, MINST 20.000 manniskor skrek som galningar och jag blev dov! Fast vi skrek vi med, sa jag fattade inte att jag var dov forns efterat! Ni kan inte farsta och vi kan inte forklara hur mycket manniskor det var, hur det kandes eller hur magiskt det var! Ni far fan pallra er hit till nasta nyar och se det sjalva! Raketerna var helt sinnessjukt vackra, och ja, JAG FILMADE DET OCKSA!

Okej, efter detta vral och maxpuls drog vi oss tillbaka till varat absoluta favoritstalle(efter Sunbar pa Langkawi) namnligen...tadaaaa....REGGEA BAR!! Dar motte vi upp ett gang fran Texas och sen svennarna Evelina och Johannes. Sen var det bara dansa hela javla natten! Jag forsokte fixa ett ragg till Madde, men det slutade med att han foljde efter mig, sa Damien fick radda mig! Kanske ska saga att Damien var varan livvakt under hela kvallen! Safort nagon snuskig, slibbig kille kom i narheten sa dansade han ivag med oss :D Madde...OMG...NI SKULLE HA SETT MADDE IGAR!!!! Hon dansade sonder med en transvestit! Jag har aldrig garvat sa mycket i hela mitt liv! Vi slutade alltsa pa varan alskade Bar hela natten! Somnade sa sott vid 5 snaret efter allt dansande. Jag fick nog en halvtimme fore Madde, sa jag kilade upp i Guest Houset(som sitter ihop med Baren) och duschade. Jag kan tala om att man inte blir svettigare nagon annanstans an pa RB! Sa nar jag kom ut fran duschen var jag ungefar lika blot som nar jag gick in.

En sinnessjukt rolig kvall fick vi iallafall! Synd bara att vi inte hade kvar alla manniskor fran juldagen ocksa! Da hade vi efterfestat pa trottoaren tills solen gatt upp :D

Da hade vi bara 2 dagar kvar har i Malaysia, men vi kommer garanterat tillbaka! Iallafall till Langkawi :D Snart styr vi nasan mot nasta aventyr: Filippinerna!

GOTT NYTT AR! // Johanna (och Madde :))

Kommentarer
Postat av: parents munkens

aaaaaaaaH,god fortsättning på året.Skall ut o skotta snö!Trevlig resa till F.Hoppas ni hör av er snart.Namu

2010-01-01 @ 11:56:36
Postat av: Moderkakan A

God fortsättning på det nya året tjejer. Massor av snöiga kramar hemifrån

2010-01-02 @ 08:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0