2/1 2010!

Maste sjalvklart borja med att Onska min alskade mor ett stort grattis pa fodelsedagen, nu ar du som sagt ett ar yngre mamma  : )

Imorgon drar vi vidare mot Filippinerna, och planerna har andrats lite. Just for tillfallet ser det ut som sa att vi stannar och shoppar i Santa Cruz, ( eller vad det hette) utanfor Manila dom forsta dagarna. Sen sa flyger vi vidare till Palawan och stannar dar. Nagon dag innan det ar dags att dra hem till Sverige  igen sa flyger vi tillbaka till manila och spenderar sista natten dar.  Vi har fatt det att ga ihop sa bra nu, blir bast och billigast att gora pa det sattet med flygbiljetterna.

Angaende nyar, nar vi satt pa var hogt alskade reggeabar tidigare ikvall och at var sista maltid dar sa tankte vi lite. Vi borjade dividera om "transan" som vi hittade pa dansgolvet den kvallen.  Vi funderar pa om det verkligen var en transa ?  Jag sa det till Johanna att ANTINGEN sa var det en extremt ful brud, om det nu var en tjej. ELLER sa var det en extremt skinny kille, om det var en shemale allsta. Vi kan bara inte komma till en sluttanke dar. Vi ar fortfarande osakra. Johanna sa att hon inte kunde se nan balle iaf, och det var val tur ! For hade jag sett en san hade jag fan blivit radd.   JA- man vill inte se en balle pa dansgolvet!! 

HAHA, det har flyttat in en dansk snubbe pa varat Guest house. Och ni vet, normala manniskor brukar presentera sig genom att liksom tala om sitt namn och kanske kora igang med lite kallprat. Den har danska mannen kor genast repliken (den enda han kan pa svenska) : "Nej, jag vill inte knulla, jag har mens ! "
Jag och johanna borjade ragarva och trodde typ att vi skulle do! Han sager da : "jaa, jag hatar nar svenska tjejer sager sa, men det ar typ den enda repliken pa svenska jag kan. "
Snubben var fett stolt och vi fattade typ ingenting. Han sa aven att danskar skamtar alltid om svenskar, precis som vi skamtar om norrman. Grejen ar att vi svenskar har ju knappt na jokes om danskar, eller har vi ? Den enda forklaringen till detta var val att vi anser att danskar ar antagligen for dumma for att ens forsta dom. Det ar liksom ingen mening med att hitta pa nat om dom :P  Norrman ar ju dock heller inte sarskilt mycket mer clever... Asch jag vet inte. 
Just nu sitter JP och dividear med dansken igen, hon forsoker forklara ord som "dagmamma" och "kakstad" , jag vet inte hur det gar, tank er sjalva en konversation mellan en dum dansk och, ja, JP ......  : ) : ) : )

nej, nu ska jag nog fortsatta ta och lasa min NEW MOON bok, fick den igar av JP som var klar med den och jag har redanstecklast 150 sidor. Sa javla underbart ! Det ar karlek jonas, riktig karlek !! ;D

// MADDE

Kommentarer
Postat av: parents munkens

Trevlig resa mina pussgurkor. ip

2010-01-02 @ 18:50:42
Postat av: Jenny

Jag hoppas att ni läser twilight böckerna på engelska? Annars blir jag besviken på er, haha :)

2010-01-03 @ 20:26:09
Postat av: Jonas

klart dt är sån jävla kärlek :D hela jag är kärlek också ;)

2010-01-05 @ 18:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0