typ sådär 16h left

Spänningen stiger, vi har en sisådär 16 timmar kvar innan vi lyfter och lämnar Sverige för ett par månader. JP är hemma och myser (hmm...) men sin NB.  Jag ligger dock och filosoferar lite,  JP sa att vi skule hålla oss vakna länge inatt, så att vi ska kunna vända på dygnet något. När  vi anländer till Kuala Lumpur kommer vi ligga ca 7h framåt i tiden, alltså kommer klockan vara 10 svensk tid. Därför måste vi försöka trötta ut oss lite så att vi kan sleepa tight sen på kvällen efter vår planerade middag i chinatown !


Jag undrar dock hur denna flygresa kommer sluta, det kommer bli så att morsan agge börjar böla på arlanda, sen kommer jag börja böla för att hon bölar. Och när syrran ser oss två böla så kommer hon inte att kunna hålla sig. JP kommer då stå och fetgarva åt mig som bölar, precis som jag gjorde åt henne för typ 2 veckor sen när hon hade sin svacka.  Hennes kommer liksom innan, min kommer precis i the moment när det händer något.  Äsch, de blir nog bra i vilket fall som helst. Hon får sitta och hålla min hand när vi lyfter helt enkelt, hon gör mig nog lugn igen min fru   : )

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0