Suck

Okej, nu har vi varit i thailand ett par dagar pa on Koh Lipe. Ska jag vara arlig sa tycker jag att det suger, fine alla barnfamiljer och allt. Men alltsa nej, det finns inget att gora forutom att snorkla typ. Och det gjorde vi heeela dagen igar. Pa "varan" sida beachen finns det lite coraller liksom och det ar helt okej for min del. Men om man gar rakt over on och kommer till andra sidan sa finns det ett sjuuuukt stort korallrev typ 100m ut. Alltsa allvarligt, vi kollade lite och sadar men sen fick det fanimig racka for mig, jag blev ju attackerad av en fiskjavel. Den simmade rakt emot mot mig som en torped och ba pickade mig pa the mask. FAN, jag dog ! jag ar livradd for fiskar egentligen, ni som kanner mig vet det. Hatar verkligen allt som lever i vatten, forutom Nemo da, det var typ den enda sota fisken. 
Men men till saken hor att jag typ skrek under vatten, JP dog av garv och jag fick men for resten av livet. Ni sitter sakert och garvar nu nar ni laser det har men jag kan forsakra er om att det inte finns NAGOT som helt roligt i det hela, och det finns inget som helst fint med en fisk . USCH !

En annan "rolig" grej som jag rakade ut for var lite flashing sadar.  Forsta dagen nar vi kom hit sa tog vi in pa Varin resort mitt pa stranden ,  tog ett rum i en sandar langa typ sa att man har massa grannar med.  Efter hela dagen som spenderats pa stranden sa skulle vi duscha och gora oss iordning for kvallen. Jag springer ju omkring dar naken, som jag ar sa van vid nu. Har ju bara varit jag och JP tidigare, inte hade jag en enda tanke pa att var snygga granne kanske skulle kunna se in.  NEJ NEJ, JP sitter pa sangen och jag star dar spritt sprangande nack och letar efter alla duschgrejer i vaskan nar johanna borjar " madde,   maddeeee, MADDEEEEE!!!  NEEER !!"  ,   sen garvar hon att brutalt ! MMM, da far jag syn pa att var granne star och tittat in i vart fonster och ser mer an nojd ut :O  Nar han ser min forskrackta blick och hur jag forsoker gomma mig sa borjar aven han att garva och sager " NO NO, you dont have to hide. You have nothing to ba ashamed about, trust me. If i see something i like I just watch"    OCh vi ba , WTF ?!  Vad menar han med det undrade vi forst lite sadar,  men ja,  whatever,  har han inte sett en naked brud forut sa var det har val forsta gangen isf ! Kul for honom om fallet vore sa !  haha, tur att man blir hardad pa sana har resor, herregud sager jag bara !

Om ett par timmar sa ska baten ta oss tillbaka till Langkawi, och darifran ska vi ta oss Cameron Highland eller Teman Negara for att vandra i vacker natur och dra ut i djungeln, DET om nagot blir nog en jakla upplevelse !


Puss pa er alla darhemma ! // M

Kommentarer
Postat av: Mamma A

HAHAHAHAHAHAHAHA Ja du hjärtat, du är ju t.o.m rädd för akvariefiskar ;o) .

2009-12-17 @ 07:02:29
Postat av: parents munkens

Hii o HOOO.Ni skulle stanna där 8dagar?

2009-12-17 @ 17:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0