Shemales, they're everywhere !

Forsta intrycket av thailland och Koh lipe blir nog, Shemales, Extremt daliga pa engelska och mera shemales. Jag skojar verkligen inte heller, forsta restaurangen vi skulle kaka pa jobbade det typ 3-4 st som sprang runt och serverade oss. Allvarligt vafan, vill man kla ut sig till tjej kan man val anda gora det pa ett bra satt liksom sa att det ser nagorlunda bra ut. Men dom dar var bara helt otroliga.

En annan sak som JP kanske glomde att skriva, nar vi skulle ta var Speedboat ut till thailland idag sa stog vi pa bryggan. Sen skriker johanna : aaaah, en fet ormjavel under bryggan  ! 
Jag trodde jag skulle doo, sen kollar jag igen,  Men nejdaaaa, det ar en feeeet javla fucking komodovaran !!  Den simmade dar under oss och man sag hela kroppen och svansen och det sag ut som att den aldrig skulle ta slut. Anda var den ratt liten, typ 2 meter bara. Fifan, fattar ni att en varan simmade UNDER oss ?!

Idag har vi mest stekt iaf pa beachen, det sjuka ar att vi traffade pa dom dar svennekillarna IGEN !! Det har ar tredje platsen vi traffar pa dom pa, fan, JP trodde vi blev forfoljda. Men det gor nog inget, dom ar faaktiskt ratt schyssta anda. :)
Ikvall har vi atit pa ett stalle som ligger pa stranden, lag dar pa vara mattor med vara kuddar och kollade upp pa en stjarnklar himmel, kan livet bil mer underbart an sahar ?   Hm, jo det kan det nog !
Vi har kommit fram till att den har on kallas for "the love island" , hit kommer alla nykara par och barnfamiljer, sen jag och johanna forstas.  Men vi har ju varandra som tur ar. Det har var verkligen ingen halligang o direkt, det ar mer pa phi phi, jag vill dit men johanna vill stanga in sig i sin hydda. Hon sager : men madde, jag forstar att du som inte har varit singel pa sa manga ar vill festa lite mer an mig, men jag har niclas sa jag kanner inte att jag behover det. Jag har redan gjort mitt, och det var innan du traffade david" .   Det kom vi fram till, att jag har mitt att ta igen, men det far val bli en annan resa ist da ! Sa mamsen och pappsen har fler oroliga dagar framover ! hihoo ! :)

Imorgon kommer vi aven byta bostalle med, vi sitter ahr just nu och det ar gryyymt mycket battre internet med, sa imorgon ahr ni bilder att forvanta er !


Pusssssss pa alla !




Kommentarer
Postat av: parents munkens

Snöfall och massa minus här.HRRRRHRRR

2009-12-16 @ 21:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0