Nytt ar ar pavag!

Hellu alla blekisar!

Jag alskar att kalla alla blekisar, speciellt Ake(malin) som lyser likt en fyr! Idag ar det nyarsafton och Madde ar kind of sick :( Vi ska forsoka gora nagot anda...Jag vill helst inte lamna kvinnan i all ensamhhet, sa jag forsoker flika in att vi ska dra pa massage och ata en fin middag, men jag vet inte om det fungerar :S Hela den har staden var helt insane pa juldagen, sa jag vettetusan vad vi ska forvanta oss om idag! Just nu hanger vi med en Norsk tjej som vi sov med inatt i varan doorm. Okej vi var fler, men alla andra stack vid 6-7 imorse...Vi ska forsoka fa tag i Evelina och Johannes ocksa. Sen kommer Damien tillbaka fran Langkawi idag och jag hoppas att det andra Reggea houset har mer pratglada manniskor an har i varat. Det bor familjer och medelalders gubbar har hos oss. Mindre trevligt nar det istallet kunde ha varit ungdommar fran hela varlden i rummen istallet. Nej, nu ska vi vara happy eftersom att det faktiskt ar nytt ar :D

Just nu hander det inte sa mycket i vara liv. Vi har sprungit igenom hela landet och gjort alt det vi skulle, sa nu har vi semester. Var semester ser ut sahar:

  • Vi vaknar klockan 11.
  • Vi laser Twilight.
  • Vi sover lite.
  • Vi laser igen.
  • Vid 1 gar vi ner till Reggea baren och ater lunch.
  • Vi ockupperar datorerna har pa varat GH.
  • Vi laser igen.
  • Sover lite till.
  • Laser.
  • Ater middag i China Town.
  • Laser.
  • Sover.
  • Laser till halv 3 pa natten.
  • Sover.

Sa har vi hallit pa i 3 hela dagar, sa nu har vi SEMESTER fram till den 3:e januari da vi flyger mot Filippinerna. NU kan vi slappna av och chilla! Det ar sa underbart skont!

Appropa den Norska tjejen...Hon farstar allt vi sager, men jag hanger inte med i alla svangar! Om hon pratar non-stop i en kvart sa kommer jag in i det, men sen om jag tex. gar pa toaletten och fortsatter prata efter det, ja, da maste jag komma in i det IGEN! Jobbigt, men det har gett henne och Madde en hel del skrattattacker nar jag helt plotsligt ser ut som ett fragetecken :P

jaja, nu ska hon fa ta min dator och jag ska fortsatta i min Twilight-bok! Jag borjade lasa den igar och har nu kommit till sidan 368...attans jag har bara drygt 100 sidor kvar! Mitt liv kommer ga under nar den ar slut!

// JP!


Kommentarer
Postat av: parents munkens

Happy New Year till Er Båda. Massage är inte bra om man är sjuk.Drick mycket. Mother huskur.

2009-12-31 @ 09:39:42
Postat av: Moderkakan A

Ett par Alvedon gör susen.....

Från oss här hemma till ALLA er som träffas ikväll för att fira ett riktigt Gott Nytt År!!!!!!!!

2009-12-31 @ 10:12:05
Postat av: Ka

gott nytt år !

har du köpt raketer ?

2009-12-31 @ 10:30:07
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0