Man mar som man fortjanar...

Okej, vi gjorde det igen. Foll for frestelsen och lat 1 eller 2 ol bli fler och fler, till slut blev det HINKAR med redbull vodka. But i fucking loved it ! Tog med mig en hink hem som souvenir ! haha. 
Nar jag ska beratta om gardagen vet jag inte ens vart jag ska borja. Allt ar sa crazy men helt underbart ! Vi stekte pa stranden hela dagen ju och jag blev fried som fan. Mina ben verkligen brann pa kvallen. Usch.

Vi drog ut och kakade middag med helen och emma pa ett sjukt fint stalle, feta luxury restaurangen. Vi diggade stilen. Sjukt billigt med for ett sant stalle, for oss iaf. Vi jamfor ju liksom allt med sverige. Jag och johanna drog na kyckling med typ potatismoskaka, asgott ! Vi bestamde att det blir samma stalle ikvall igen faktist !

Efter maten gick vi hem igen och hamtade lite grejer innan vi skulle ner till beachen och fortsatta partyt, jag hor hur nagot prasslar i busken och blir skitradd. Tankte typ att nu javlar kommer det ut en orm eller en tupp ur busken, men NEJ DA ! Jag ser en javla fucking man som star och runkar i busken med snasen ut mot vagen ! En JAVLA BLOTTARE ! Jag dooog, typ hoppade in i johanna som oxa forst trodde det var nat djur och blev skraj for det, ingen av dom andra tjejerna hann uppfatta handelsen och det ar ju knappast sa att man gar tillbaka och kollar liksom och ba "ameeen tja mannen, va goooooru??"  typ...  nej , jag klarar mig nog.  Nu kan jag inte gora annat an att skratta at det for att det ar sa javla sjukt, but still! Man borde gatt tillbaka och gett han en fet spark eller nat dar det kanns.  Ackelmongo.

Pa beachen var det sjukt soft, massa rastafari snubbar som jobbade i baren och stuff, jag fick fria shots och gillade det ! Traffade aven fler svenska manniskor som var sjukt trevliga och vi gjorde sallskap restenav kvallen med. jag fick aven in min efterlangtade vattenpipa ! Satt med den hela kvallen, love it ! Dom saknar jag faktiskt darhemma, jag hoppas du dammar av dom nangang ibland MAMMA ! mina babies <3
Baren stangde kl 1 sa vi drog vidare till sunbar, riktigt javla drag alltsa ! haha, det sjukaste av allt ar att det var forsta gangen jag gick ut pa en bar utan klackar, haha i flipflop dessutom. Men aasch, alla gjorde det ju sa WTF! Jag och engelsmannen aaaagde dansgolvet stenhart. Dansade nonstop och fick massa gratisdrinkar i baren, sant gillar vi; :)  Nar det stangde kl 3 drog vi vidare till nan sportsbar och snackade massa, hade en riktigt intressant diskussion med den blonda engelsmannen, ratt clever kille faktiskt. Passade pa att kolla lite fotboll med och fick bevittna Zlatans mal, fatta jublet det blev darnere. yeah !
Nar sportsbaren stangde sa trodde ajg typ att vi skulle dra hem och liksom hoppade in i samma bil som resten av ganget , men nej nej det blev efterfest pa grabbarnas guesthouse och ja.  
What happens in Langkawi stays in Langkawi is all I have to say!  ;)  
Och nej vara paron,  ni behover inte vara oroliga ! Vi skoter oss,  kom is sang nangang imorse bara , ingen aning om tid men jag tror det var runt typ 7-8.   Vi sov till halv 14 och sen kakade vi lunch nu idag och madde som vi fortjanade, eller iaf jag.


Nu ska vi hem och chilla lite sen fixa till oss for att dra ut och ata igen.    Hejs alla svennar ,  Pusss ! // Madde

Kommentarer
Postat av: Mamma A

Här hemma äter vi nygräddade pepparkakor. Soff håller på att baka en saffranskaka -mums-.

2009-12-13 @ 19:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0