Kuala lumpur, again.

Idag sa hade vi tankt att ta oss runt i staden med hjalp en en sandar tourbus, dessa bussar ar faktiskt extremt bra maste jag medge. Jag och PH drog ju en san i London och man far verkligen se allt som ar vart att se. Det blir nog sa att vi far dela upp det pa tva dagar, for vi maste aven hitta KLMs kontor for att boka om vara biljetter. Vi har bestamt oss for att aka till Fillippinerna tidigare, om det funkar !  Vi vill steka igen och inte bara springa runt i storstan.  : )

Fick ett Pm pa facebook av var svennekompis Erik (och Jenny) som vi traffade i batu ferringi. Vore sa javla najs om vi kunde hooka upp med dom ikvall och hitta pa nagot ! Sa ska dra ivag ett sms tankte jag, massa bra dar !

HAHA. igar nar vi skulle ata sa var det lite pino faktiskt, jag och JP ar ratt vana vid att portionerna ar sa sma har, sa vi bestallde ju liksom in en matratt var, ganska logiskt. Men men, nar vi far se hur mkt mat det var sa visste vi inte vart vi skulle ta vagen, forst fick vi en tallrik ris var, och da menar jag en hel fullsmockad tallrik med ris, typ 4 portiner i sverige, latt ! Sen en stor skal med varsin kycklinggryta, aven den typ 3 portioner. Sen vitloksbrodet, latt 4 pers kan dela det med. Nar hon servitrisen kom tillbaka bara kollade hon pa oss med sina ugglepgon och baa "wasnt it nice?"   vi ba, jo assa det var supergott men det var extremt stora portioner, vi orkar verkligen inte !
Fan vi satt dar som tva sumobrottare med vara forkrympta magsackar och ska trycka i oss food for 4 pers nar vi latt hade kunnat dela pa en portion och fatt mat over ! SICK !

Kommentarer
Postat av: parents munkens

Sussu snacka om akvariet,..vi är nyfikna!

2009-12-22 @ 06:34:48
Postat av: parents munkens

,...de sa ngt om vulkan utbrott i Filippinerna.Kolla innan ni åker.De har evakuerat massa folk där.Namu

2009-12-22 @ 06:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0