Hur jag lugnar min fru

Nu sitter vi här i Munktorp och chillar. Okej, jag chillar, men Madde hyperventilerar nästan. Igår när jag "mös" så sov jag i själva verket. Kvällen och morgonen var tämnligen smärtfri när jag skulle säga hejdå till min lilla Nicke som begav sig mot Sälen och backarna. Dom drar på after ski medans jag och Madde kör en afterbeach! Jag menar, nu åker jag (och Madde) för första gången själva. Vi har bara varandra och våra egna hjärnor att tänka med. Kommer att bli spännanade när min magkänsla sätter igång. Den brukar varna för fara. Madde må vara brunett in nowdays men jag tror inte att IQn sitter i hårfärgen ;-)

Planen för mig blir att lugna Madde när vi kommer fram. Vi sätter oss ner och spanar på folket, äter en bit mat och frågar sedan någon om bästa sätt att transportera sig dom 7 milen till Kuala Lumpur. Ingen stress, ingen panik. Det är min melodi! Den kommer smitta av sig på lilla Madde, min hispiga wife :-)

Nästa inlägg kommer från en annan del av världen, men här kommer dom sexigaste bilderna som någonsin visats på¨två tjejor som är trötta och glada :-) Mer av denna vara kommer, men då i pinsammare vinklar :-)













Groteskt och hemskt, dock sant!


Kommentarer
Postat av: ida

hoppas ni får the best time ever, saknar er massor :(

2009-12-04 @ 10:57:17
URL: http://wyswyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0