HOTTER THAN HELL !

Thats for sure !
Igar var vi sa javla grymma och drog ut och sprang pa tha beach, kanslan da var obeskrivlig kan jag saga. haha Johanna tyckte att det borjade svartna for hennes ogon och utbrast : jag tror inte jag ar forberedd for det har !   Grym som jag var fortsatte jag vart gympapass ;P

Vad har vi gjort da ?  Igar sa blev det chill mest hela dagen pa stranden , kollade kvallsmarknaden och at ute och sadar.  Sen sa rakadevi dra igang ett fetingparty med alla pa varat guesthouse, sjuuukt najs ! Vi ar 4 svenskar, 4 engelsman och 1 tjej fran Schweiz som bor dar. Sa javla skona manniskor, och ja jag vet ,  forlat till vara mammor.  Vi lovade att inte festa med det har var helt safe, vi var ju hemma vid oss sen drog vi ner till strandbaren.  HAHA och vi svenskar fick visa ALLA hur man dansar sma grodorna till midsommar, jag dog och det var sjukt svart att halla balansen i sanden ! HEHE
Sen smart som jag ar sa far jag alla att ta ett nattdopp i havet !  Sa javla underbart,  helt sjukt skont alltsa ! I love this place !  =)


Idag sa drog vi ut pa morgonen bakis eller kanske fulla fortfarande, vi vet inte riktigt. Javligt jobbigt var det iaf. dDrog ivag och tog ut massa cash for att sedan dra ner till beachen igen. Har stekt hela dagen idag och mitt ass ar totally burned !!   Det gor till och med ont att sitta har forfan och skriva, kanns som att hela kroppen ar insmord med mentholtandkram ! haha,   sjukt men det ar vi som blir bruna sen ;P   Och jag maste bara beratta, mamma du kommer bli sa stolt over mig !
Pa stranden har dom ju sana dar fallskarmar eller vafan det ar som dom drar efter batar , jag flog en san.!  HELT SJALV !   alltsa mina ben och hander bara skakade innan och jag var sa javla radd alltsa, men nar man val kom upp dit sa var det sa underbart.  helt otroligt.  Jag maste nog gora om det igen, och jag ska fan fa upp JP med, var sa sakra !

Nu ska vi nog ga och kopa lite med boooze och grogga pa vart guesthouse ikvall igen, engelsmannen aker imorgon sa det blir deras sista kvall.  ( One of the hottets guys ever BTW)   =)


Pusss pa er alla darhemma ! <3 //  Madde

Kommentarer
Postat av: Mamma A

MEN MADDE DÅ!!!!!!!!!!! HOPPAS DET ÅKET ELLER RÄTTARE SAGT FLYGTUREN ÄR FÖREVIGAT!!!!! Klart jag är stolt över dig. Tro inget annat. Skoj verkar ni ju ha iaf. Det är bra det. Lovat att inte festat???!!! När sa ni det ;o) . Vi är ju bara mammor så vi fattar ju att ni gör det iaf.

Lite bilder här på bloggen vore ju inte helt fel. Vill se hur ni har det.

Älskar och saknar er så mycket.

Puss o kram

2009-12-08 @ 13:41:26
Postat av: ida

jaaaaaaaaaaa bilder :D

2009-12-08 @ 17:21:23
URL: http://wyswyg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha. Vilken bild jag har i mitt huvud nu när i dansar omkring i sanden.



Hoppas att allt är bra på andra sidan jorden!

Saknar er redan, och lägg upp massor av bilder :)

Puss och kram tjejer

2009-12-08 @ 17:47:52
URL: http://jennyoster.blogg.se/
Postat av: tjena

hörrö klappmongo :(

2009-12-09 @ 03:40:55
Postat av: Hanna och Summis

Hahaha. hur fan kan man lova att inte festa pa en resa? vad fan akte ni for?:D haha. nar vi ses LOVAR jag att vi festar. inte en torr kvall pa tva veckor brudar! ta det inte lugnt.!

2009-12-09 @ 07:40:40
Postat av: Anonym

you are brave, Madde! :D

2009-12-09 @ 09:54:29
Postat av: madde

bilder kommer snart nar vi har hittat ett internetcafe som inte har vaaarldens segaste datorer ! Gar fan inte att ladda upp !



hahaha hanna och summis, alltsa vi ska fixa simkort idag sen sa ska jag forsoka fa taag pa er sa vi kan planera lite <:)

2009-12-09 @ 10:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0