Happy new year

...fran en sjuk madde.  Fuck, jag snorar och hostar, men inget stoppar mig ikvall!  nej, sa sant som det var skrivet. VI ska ta oss ut till KLCC eller times square och kolla FETA fyrverkerier, stackars er som far ga runt i koping pa torget och kolla pa pluttarna dar. Moahaha, vi vet att ni ar avis just nu.
Vi har nastan nyss varit ner pa varat favorithak reggea baren under oss, dom har sa sjukt god pizza med sadar riktigt knapriga kanter. Vi avgudar det.

Men men, ikvall da. Yes, jag och JP har dragit ihop bada guesthousen och fixar forfest tillsammans med allt mojligt folk. Undrar hur det kommer sluta? Kommer det bli som forra gangen att det slutar med ett gang backpackers som drar och kollar soluppgangen tillsammans igen, eller ar partyt fortfaranade pa G kl 0800?  Oj, nu skrev jag verkligen 0800 med, dom miliara termerna sitter kvar. Haha, sa underbart!

Vi har nastan bara chillat dom har dagarna back in KL typ, finns inte sa mycket smaskigt skvaller faktiskt. Jag har  lite hemlangtan ma jag saga, alltid nar jag blir sjuk sa saknar jag mamma. Jag vill att hon ska ta hand om mig och lyssna pa mitt ynkliga klagande, istallet overlamnar jag det at johanna. Hon far fixa te at mig och ge mig medlidande nar jag tittar pa henne med mina tarfyllda valpogon som skriker om uppmarksamhet och omhandertagande. Jag vet, det later tontigt. Men jag ar faktiskt tappt i nasan och hostar, det ar hemskt :( 

En sak till, jag har nu last ut forsta twilight boken, pa 1,5 javla dag !! Over 400 sidor, jag door ! JP ar fett seg med New Moon, det gor mig grinig.  Jag vill vara sjuk och lasa min bok !!!!


Kommentarer
Postat av: Moderkakan A

Men pluttan då...... Får ta hand om dig när du kommer hem. Jag lovar...

Önskar dig och Johanna ett riktigt Gott Nytt År!!!!!

2009-12-31 @ 10:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0