fried;;;

Brannan borjar fan ta sig nu assa, mina axlar ar totally fried; Kanns good though.  Igarkvall blev det party igen, ja jag vet. Not good men vi hade sa sjukt roligt. Det blev typ vi svenskar och sandra , the english people var sparlost forsvunna men hittade hem igen ganska sent igar kvall; De skulle dock aka hem tidigt imorse sa det knot sig ratt tidigt med.  Herregud sager jag bara, OM NI BARA VISSTE VAD SOM HANDE IGAAAAR !

jag sitter i godan ro med min sjukt goda drink, sen ramlar det nnr en bug i mitt kna, som en skalbagge typ. Sjukt acklig. Jag far lite smatt panik och hoppar ivag med ett skutt, Erik tar hand om den och jag lugnar ner mig igen. Sen satter jag mig och far se nat sprattla i taket ovanfor mitt huvet, JAG LOVAR alltsa det var en javla fucking gecko odlaa ! JAG DOOOOG,  hoppar fort sainihelvete upp ur stolen och typ klattrar over jenny och ingen av folket fattar vad som hande, jag far paniiiiiiik, och inte i liten skala den har gangen heller, typ borjar nastan grata med, ogonen blev helt vattniga och jag svettades och hjartat bultade sonder ! Sen kommer det en till javel sa jag hade 2 javla odlor rakt ovanfor huvet ! Svar att dom var stora som komodovaraner typ !! :O  eller ja, kanske itne fullt sa stora med typ en halvmeter ungefar  :O :O   Sen alla ba : men aaah, dom ar sa cuuuute, !  medans jag ville doo,  eller ja hellre hade dodat dom dar odlorna, sa disgusting !!!

Kvallen fortsatte som sagt trots odlorna, johanna och erik blev sega och gick och la sig vid typ 3, medans jag och jenny ville fortsatta :P  Sa vi drog ner till puben och hangde med the locals, sjukt najs ! Hade riktigt riktigt intressanta diskussioner med extremt inteligenta manniskor, och jag fick hora att jag var valdig smart och vis, FAKTISKT ! Sug pa den ni!  haha,    nar klockan borjade narma sig 6.30 sa drog jag mig tillbaka och deckade brevid min JP typ,  imorse sa var hon sa sot och gavmig en resorb.  Extremt good shit ! 

Nu har vi mest stekt pa stranden hela dagen och aven traffat tva svenska dudes som vi bytte nummer med, dom skulle oxa till langkawi imorgon sa vi kanske joinar dom pa farjan.


Pusss pa er !   och vi lovar att bilder kommer,  men just nu har vi extremt sega datorer sa det gar inte att ladda upp bilder har !  ;  )   ///   Madde


Kommentarer
Postat av: Mamma A

Godmorgon på dig vårat hjärta. Ja, morgon för mig, har jobbat inatt och ska ut 2 nätter till. Skrattar för mig själv så tårarna rinner. Kan se dig framför mig hur du klättrar och far runt. Du som är rädd för små spindlar =o) och så kommer dessa monster fram -HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA-. Bilden som Johanna har försökt laddat upp funkar ju inte =o/ .

2009-12-09 @ 13:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0