Fran Muslimer till Transvestiter

javisst! Nu har vi akt speedboat till Koh Lipe. Det gick i 70 knop som snabbast. Fast det skakad varre an nagot jag varit med om, somnade jag dar pa min plats for en stund :-)

Sa nu sitter vi alltsa har i Thailand och inte en javel pratar engelska! Helt sjukt! Pa baten stod en stor lapp att alla som jobbar har pratar flytande engelska, tyska, franska, ryska och malaysiska. Neheru! Dom visste inte ens om dom hade kackelakor pa rummen nar vi fragad! Sen forstod vi att vi gatt back ca 1000 svenska kronor genom att vaxla har pa on till baht :-( Varldens samsta kurs!! I malaysia hade vi fatt upp till 970 baht for varje 100 ringit, men nu far vi istallet 850 :-( Fan vad surt, men thats life :-(

Nu bor vi i en bungalow faktiskt. Ganska mysig men inget speciellt :-) Det betalar vi 115/natt. Vi far nog halla oss pa den standarden eftersom att det inte finns nagon ATM maskin har pa On! Vi ska vara har 8 dagar till, hoppas vi. Jag kommer fan aldrig sta ut!!

Det har gor man har pa Koh Lipe: Vaknar, ater frukost, badar, solar, snorklar, ater lunch, badar, solar, snorklar, duschar, ater middag, sover. Det finns absolut INGENTING har att gora! Inga utflykter, ingenting! Ja, vi maste ju fordriva tiden, sa....

Fan, nar vi nyss at lunch jobbade det 3 transvestiter pa resturangen! Jag hade nyss vant mig med muslimernas sjalar(aldrig att jag vanjer mig vid burka) och nu ar det dags att vanja sig vid transor. Go me :P

Inget mer har hant, forutom att vi nu har dragit visarna pa klokan 1 timme bakat :) Nu ar vi bata 6 timmar fore Sverige :-) Vi har kvar samma nummer!

//Johanna


Kommentarer
Postat av: Mamma A

EN HEL TIMMA NÄRMARE OSS HÄR HEMMA!!!!!! Hoppas att ni kan se snön snart ;o) . Fick skotta fram Micran när jag skulle hem från jobbet nu på morgonen. Håll i pengarna nu så ni inte blir uppkörda igen

2009-12-15 @ 07:43:10
Postat av: parents munkens

Åtta dagar på samma ställe,vau.Planera och vila.Har ni inga böcker?Skriv en.Puss från oss o Nupu

Mycket snö.Krille trivs.

2009-12-15 @ 17:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0