Forsta inlagget tillsammans

JP ar besatt av twilight. Sa Irma och timpa, Johanna onskar sig alla twilight bocker i julklapp.  Same thing goes to my mum, jag vill oxa ha dom bockerna !! Fr jag kan garantera att JP knappast kommer lata mig lasa bockerna fore henne och jag vill ha dom nuuuu !

Okej, da ska vi forsoka beskriva var galna kvall som faktiskt egentligen maste upplevas.
Det borjade med att vi mottes upp pa guesthouset efter att vi kommit tillbaka fran var hoellvistelse over jul, eftersom att vi hade en australienare, en tysk , och tva svennar till sa kunde vi inte komma overens om nar julen skulle firas (fast alla vet att det ratta datumet ar den 24e), allsta beslot vi att fira en dag extra ! HAHA, JP promotade EN drink, sen skulle det tydligen vara nog eftersom vi skulle upp extremt tidigt och dra ut i djungeln. Efter JPs ena drink blev det nog ett ex antal till och JP var nog mer an nojd! Hon fick prata finska med en karl som hette Veikko hela natten sa det kunde val knappast bli annat an lyckat ?! ;D   Till och med jag pratade finska efter ett par drinkar :P  Runt 23 drog vi vidare mot THE reggeabar dar det var smoooockat med folk, VI DOG ! Av varmeslag,det vill saga ! Helt galet, folket var galna, vi var galna, WE LOVE IT !  Johanna fick hora av nagra killar att hennes kompis var galen och dom tyckte att hon oxa skulle freaka loss lite, hahaha ! And she did, she went crazy on everybodys leg.  haha, JP blev faktiskt lite fornarmad nar nan kille kom dit och drog pa henne ett par javla glasogon och borjade gnida hennes ben, jag tror jag aldrig har skrattat sa mycket i hela mitt liv, det var det sjukaste ! MEN, som en upptagen kvinna johanna ar forsoker hon forst lite fint ta sig undan sadar, killen vagrar ga darifran sa jag langar over en drink som JP kastar i nyllet pa killen for att kyla ner honom lite. And it worked ! Jag tror han fattade att han inte var sarskilt valkommen dar, HEHE vilket javla team vi ar alltsa ! :D

Efter nan timme sadar drog det finska teamet tillbaka till Guesthouset och fortsatte dricka POLSKA VODKA ute pa trottoaren !! Dar var resten av ganget med, kan tillagga att vi bara var 4 som drog till baren.  Nar de anlande tillbaka hade var lilla grupp forokat sig, nu var vi hux flux 5 australienare, 3,5 svennar och 1,5 finnar och en tysk (som egentligen ar fran barbados) vilket javla dream team! 
Jag (Madde) fortsatte pa klubben, shakade ass i 4 timmar nonstop, det var fan crazy ! Aldrig nansin varit med om ett sant drag pa dansgolvet, jag alskade det ! haha, Damian var tyska kompis lamnade mig runt halv2 nar han inte orkade mer, jag fortsatte som om inget annat existerade ! Nar det stangde kl 03 sa gick jag tillbaka, det softa ar att vi bodde typ 100m fran kubben, sa det var najs. JP tillagger : Det finns ett reggea guesthouse 1 och ett nummer 2.  Nummer 1 ligger precis ovanfor klubben och vi bodde pa 2an som lag 100m bort.
Nar jag da anlander till den lilla festande skaran pa trottoaren sa kommer en kille fran klubben springandes efter mig och skriker om mitt nummer och email, min forsta tanke var att hoppa upp i famnen pa australienaren och forklarade for killen att han var min pojkvan. Aussieboyen spelade glatt med och raddade min kvall! HHA, killen sager da till aussieboy : Nasta gang tycker jag du ska folja med din tjej ut. Aussieboyen sager : Nejda, jag litar pa min baby , och sen pussade han mig pa kinden.  HAHA, jag dooog,  killen sprang tillbaka :D

Nangang pa mrgonkvisten sadar kommer en bil i hog fart och ska egentligen aka forbi oss men stannar, en kille fragar oss om efterfesten ar vid oss, sjalvklart svarar vi ja,  finns inget annat liksom. Och sa fortsatter partyt, runt 7 viker JP av efter att ha kannt sig lite off ett tag. Vi andra fortsatter, vodkaflarrorna byter av varandra och hela ganget mar kalas !  Mysigaste var nog andra nar vi 5 pers drog till torget, POLSKA flaskan med oss, inga skor och allmant dynga, dar sitter vi mitt pa torget med locals runt oss och ska kolla pa sluppgangen. : )  Jag kande mig lycklig ! Folk med samma sjuka humor som mig, det ar fan KARLEK !  Maste dock erkanna att dagen efterat inte var rolig, inte mkt hande under dagens gang vill jag lova.



Nu ska vi iaf ge oss bort mot bussarna som ska ta oss till Cameron Highland och ut i djungeln ! :) PUSSSSSSS // Madde och JP

Kommentarer
Postat av: parents munkens

Finns det Polsk Vodka i djungeln?

2009-12-27 @ 07:19:53
Postat av: Mamma A

Ni är inte kloka -hahahahahahahahahaha-. Bra att ni släpper loss.

Polsk Vodka!!!!!!!??????? Åka till Asien för att dricka det!!!!! TOKSTOLLAR!!!!!! =o)

Var rädda om er ute i djungeln.

2009-12-27 @ 09:15:16
Postat av: Jonas

Kärlek är mitt ord madde och dt där var inte kärlek!!

2009-12-28 @ 03:05:54
Postat av: Jonas

:D

2009-12-28 @ 03:06:31
Postat av: Madde

Maste bara tillagga att det heter POLSKA vodka , och nej den var har i KL : )



Men jonas, det dar var sa sjuukt mycket karlek ! Javlar vad du hade tyckt samma sak om du varit har !

2009-12-29 @ 07:15:07
Postat av: Jenny

Hahahaha.

Det låter som om ni har det trevligt flickor :)

2009-12-29 @ 23:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0